Je hebt recht op wettelijke garantie op alle artikelen die je bij Wilde Wolf koopt.
Een goed product moet deugdelijk zijn en een bepaalde tijd zonder problemen te gebruiken.
Mocht een ontvangen artikel defect of beschadigd zijn bij ontvangst, of na enige tijd kapot gaan buiten je schuld om, neem dan contact met ons op per telefoon, WhatsApp of e-mail.
We regelen het dan voor je.
Heb je een (andere) klacht? We lossen het op.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heb over onze producten of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Neem contact met ons op.
We zullen dan de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht normaal gesproken binnen 1 werkdag maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het onverhoopt toch meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.